جزئیات سفر رئیس‌جمهور به استان یزد-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

جزئیات سفر رئیس‌جمهور به استان یزد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به سفر یک روزه رئیس‌جمهور به این استان گفت:‌ از دستورکارهای این سفر می‌توان به بازدید از پروژه‌های ۴۰ درصد به بالا و صنایع فعال و پیگیری مشکلات بخش‌های تولیدی به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی اشاره کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 16
کد خبر: ۱۱۳۸۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به سفر فردا(جمعه) رئیس‌جمهور به یزد گفت: در سفر یک روزه آقای رئیسی به استان یزد مقرر شده است که وزرای گردشگری، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، نیرو، ورزش و جوانان و رئیس سازمان محیط زیست ایشان را همراهی کنند.

 

وی افزود: از دستورکارهای این سفر می‌توان به بازدید از پروژه‌های 40 درصد به بالا و صنایع فعال و پیگیری مشکلات بخش‌های تولیدی به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی اشاره کرد. همچنین توسعه ظرفیت‌های حوزه بهداشت و درمان، صنعت و گردشگری، زیرساخت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات و چالش‌های آب و قنوات از دیگر دستور کارهای این سفر یک روزه خواهد بود.

 

جوکار خاطرنشان کرد: همچنین هم‌اکنون آقای ضرغامی در استان یزد حضور دارند و در حال بازدید از مناطق مختلف استان به منظور ارزیابی ظرفیت‌های گردشگری یزد هستند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده